Restaumatic Arrow icon Ellipsis Przejdź do głównej zawartości
Do prawidłowego działania strony wymagane są sessionStorage oraz localStorage. Czy korzystasz z trybu przeglądania prywatnego?
Korzystasz z przestarzałej przeglądarki. Prosimy zaktualizować przeglądarkę w celu bezproblemowego korzystania ze strony.
Margarita Nisko logo
  • Bawialnia dla dzieci
  • Start
  • Menu
  • Promocje
  • Dostawa
  • Rezerwacja
  • Galeria
  • Opinie
  • Kontakt

Restauracje

  1. Bawialnia dla dzieci
  2. Restauracje
  • Bawialnia dla dzieci
  • Start
  • Menu
  • Promocje
  • Dostawa
  • Rezerwacja
  • Galeria
  • Opinie
  • Kontakt

Margarita Nisko

restauracja & pizzeria

kliknij, aby wybrać lokal

Pobierz z Google Play Pobierz w App Store

Regulaminy | Polityka prywatności | Ustawienia ciasteczek | Zgody marketingowe | Deklaracja dostępności | Panel Restauratora

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Ok

REGULAMIN REZERWACJI STOLIKÓW – MIKOŁAJKI 2025

REGULAMIN REZERWACJI STOLIKÓW – MIKOŁAJKI 2025

 

Organizatorem wydarzenia jest Pizzeria Margarita.

 

1. Rezerwacja stolików

1. Rezerwacja stolika jest obowiązkowa dla osób chcących wziąć udział w wydarzeniu Mikołajkowym.

2. Rezerwacji można dokonać telefonicznie, przez Messenger lub osobiście w lokalu.

3. Rezerwacja jest ważna po potwierdzeniu przez obsługę Pizzerii.

4. Rezerwacja obejmuje określoną liczbę osób – prosimy o wcześniejsze zgłoszenie liczby dzieci i dorosłych.

 

2. Przebieg wydarzenia

1. Wydarzenie trwa 3 godziny.

2. Pierwsze 2 godziny to zabawy i animacje prowadzone przez animatorki Kids Anima.

3. W trzeciej godzinie do dzieci dołącza Mikołaj, prowadząc wspólną zabawę i rozdawanie upominków.

4. Dorośli spędzają czas przy stoliku, a dzieci biorą udział w animacjach pod opieką animatorów.

 

3. Prezenty dla dzieci

1. Istnieje możliwość, aby Mikołaj wręczył dziecku prezent przyniesiony przez rodziców/opiekunów.

2. Prezenty należy dostarczyć dzień wcześniej, z wyraźnie podpisaną etykietą:

• imię i nazwisko dziecka,

• wiek dziecka.

3. Prezent musi być bezpieczny i odpowiedni dla dziecka.

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zawartość prezentów.

 

4. Zasady uczestnictwa

1. Dzieci biorą udział w wydarzeniu pod opieką animatorów, jednak rodzice przebywają w lokalu przez cały czas wydarzenia.

2. Udział dziecka w zabawach jest dobrowolny.

3. Zachowanie dzieci powinno umożliwiać bezpieczne przeprowadzenie animacji.

4. Prosimy o punktualne przybycie – animacje odbywają się według ustalonego harmonogramu.

 

5. Opłaty i zamówienia

1. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymagane jest jedynie dokonanie rezerwacji i zamówienie z menu podczas pobytu.

2. Każda rezerwacja dotyczy konkretnego stolika i liczby uczestników.

 

6. Odwołanie rezerwacji

1. W przypadku rezygnacji prosimy o wcześniejszą informację – najlepiej minimum 24 godziny przed wydarzeniem.

2. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany programu z przyczyn niezależnych (np. choroba animatora).

 

7. Bezpieczeństwo

1. Organizator zapewnia warunki do bezpiecznej zabawy, jednak nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z winy uczestników.

2. Rodzice/opiekunowie ponoszą odpowiedzialność za zachowanie dzieci poza strefą animacji.

 

OK!